Søg i nyheder på SPS-området.
Vi har i en tidligere nyhed den 2. november oplyst, at der var udfordringer med genbestillinger på nogle ansøgninger i SPSA. Vi kan nu meddele, at der ikke er problemer med genbestilling.
Nogle leverandører af SPS, herunder Atea og Nota, har udfordringer med at tilgå deres ordrer. Problemet forventes løst i begyndelsen af næste uge.
Fra i dag ændrer vi telefontiden, når det drejer sig om support fra SPS-kontoret. Du kan komme i kontakt med SPS-kontoret mandag – fredag kl. 10-12.
Du kan få telefonisk support til SPSA fra kl. 10-14 i uge 44 og 45. Du har også mulighed for at oprette en skriftlig supportsag.
På nogle ansøgninger er det i øjeblikket ikke muligt at oprette genbestillinger. Du skal ikke oprette en ny ansøgning.
Der har været problemer med at bestille bærbare computere, som var bevilliget i SPS2005. Problemet er løst, og du kan nu bestille bærbare computere i SPSA.
Fra 1. november kan du genbestille SPS til første halvår af 2024, og ansøge om støtte til nye elever og studerende.
Der er fortsat enkelte leverandører, der ikke kan anvende SPSA på nuværende tidspunkt.
På grund af en fejl i SPSA, kan du ikke oprette ansøgninger for elever, der er indskrevet på en HF-uddannelse. Fejlen er lokaliseret og bliver rettet hurtigst muligt.
Du tilgår SPSA via SPSA.dk. For at logge ind skal du have oprettet en MitID erhvervsidentitet. Det er din institutions ansvar, at du får din MitID erhvervsidentitet. Du skal have tildelt minimum én...
Søg i arkivet