Søg i nyheder på SPS-området.
Vi udvider refusionsfristen fra 30 dage til 90 dage for fakturaer, som vedrører udgifter for 2023. Refusionsfristen på 90 dage vil gælde frem til udgangen af januar 2024.
Det er vigtigt, at du har registret det korrekte EAN-nummer i SPSA. Hvis der står et forkert EAN-nummer i en bestilling, kan leverandøren ikke sende en faktura.
Vi får i øjeblikket mange henvendelser om problemer med genbestilling af støtte. I denne guide kan du finde oplysninger om, hvordan du genbestiller og om kendte problemer med genbestilling.
Styrelsen har indgået nye kontrakter om levering af hørekonsulentydelser. Kontrakterne træder i kraft den 1. januar 2024.
Det kan ske, at dit uddannelsessted ved en fejl har fået for meget i refusion. I det tilfælde skal du oprette en minusrefusion.
Atea sender ikke computere ud i uge 51 og 52.
Vi har den 7. december foretaget en mindre opdatering af SPSA. Med opdateringen introducerer vi bl.a. en ny oversigt over ansøgninger, som kan hjælpe dig, når du skal genbestille støtte til en elev...
Når uddannelsesstedet har afholdt udgifter i forbindelse med SPS, kan du søge om at få beløbet refunderet. Du kan bruge bevillingens ordrenummer, når du søger om refusion i SPSA.
I øjeblikket kan du opleve problemer med at genbestille SPS til næste halvår, hvis støtteslutdatoen er den samme som uddannelsesslutdatoen.
Fristen for at søge om refusion for bevillinger, der var gældende i 2023, er torsdag den 18. januar 2024.
Søg i arkivet