Søg i nyheder på SPS-området.
Hvis et hjælpemiddel går i stykker, skal det sendes til reparation hos leverandøren. Det er først, når fakturaen fra leverandøren er modtaget, at du som SPS-ansvarlig skal oprette en ansøgning om r...
SPSA er løbende blevet opdateret for at rette op på uhensigtsmæssigheder. Den 27. november 2023 er SPSA 1.1 gået i luften. Der er tale om den første større opdatering af systemet.
Telefontiden til teknisk support til SPSA og SPS er ændret resten af året.
Teknisk support til SPSA er lukket i dag, fredag den 24. november, på grund af sygdom.
Teknisk support til SPSA er lukket i dag, torsdag den 23. november, på grund af sygdom.
Vi behandler ansøgninger om SPS med udgangspunkt i, hvornår eleven eller den studerende har behov for støtten. Her kan du læse mere om, hvordan vi prioriterer ansøgningerne i sagsbehandlingssysteme...
Elever og studerende, som har hjælpemidler i udlån, skal have deres udlån overflyttet, hvis de starter på en ny uddannelse. Det er den SPS-ansvarlige på den nye institution, som skal sørge for, at...
SPSA har fået ny funktionalitet. Fremadrettet får støtte, som uddannelsesstedet selv leverer, automatisk status ”i gang” ved bevilling. Et eksempel på støtte, som uddannelsesstedet ofte selv levere...
Du kan få telefonisk support til SPSA fra kl. 10-14 i uge 46 og 47. Du har også mulighed for at oprette en skriftlig supportsag.
Når du opretter en ansøgning om SPS, skal du angive alle funktionsnedsættelser og støtteformer i SPSA. På den måde undgår du unødig lang sagsbehandling. Læs her hvordan.
Søg i arkivet