Har du søgt om støtte, som du nu har genbestilt?

Rigtig mange finder nu vej til at genbestille støtte. I vores sagsbehandling annullerer vi de ansøgninger, hvor vi kan se, at støtten er blevet genbestilt. Du kan hjælpe os ved at indsende en liste over de ansøgninger, vi kan annullere.

Vi oplever i øjeblikket forlænget sagsbehandlingstid. Mange af de sager, som afventer behandling hos os, kan vi annullere, da støtten er blevet genbestilt.

Du kan medvirke til at mindske sagsbehandlingstiden ved at sende os en liste over de ansøgninger, som du ved, vi kan annullere. Det gælder ansøgninger, som du har oprettet i SPSA, og hvor du senere har fået mulighed for at genbestille støtten.

Når du sender os en liste med de konkrete ansøgninger, kan vi gå direkte ind og annullere dem. På den måde er du med til at mindske sagsbehandlingstiden for alle elever og studerende, som afventer vores sagsbehandling.

Vi har brug for følgende oplysninger for at kunne annullere ansøgningerne:

  • Ansøgningsnummer
  • Eleven eller den studerendes CPR-nr./SPS-ID

Du kan sende listen til sps@stukuvm.dk

 

Kontakt

  • Kontoret for Specialpædagogisk Støtte

    Titel: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet

    Telefon: +45 3587 8586

    Telefontid:
    Tirsdag og torsdag kl. 9 -12