Den 13. oktober lukker SPS2005, inden vi går i luften med det nye sagsbehandlingssystem (SPSA) den 23. oktober. Vær derfor opmærksom på, at fristen for at oprette og frigive refusionsanmodninger i SPS2005 er torsdag den 12. oktober kl. 17.
Som annonceret i nyheden af 15. august erstatter SPSA den 23. oktober det nuværende sagsbehandlingssystem, SPS2005.
Læs nyheden om overgang til nyt sagsbehandlingssystem (SPSA)
SPS2005 lukker den 13. oktober. Du skal derfor sikre dig, at du har oprettet alle relevante refusionsanmodninger inden den 12. oktober kl. 17. Det er vigtigt, at refusionsanmodningen også er frigivet i SPS2005 af en regnskabsbemyndiget medarbejder inden fristen.
Læs om, hvordan du opretter en anmodning om refusion, og hvordan anmodningen bliver frigivet
Det vil først være muligt at oprette refusionsanmodninger igen, når SPSA går i luften den 23. oktober.
Når uddannelsesstedet har afholdt udgifter i forbindelse med SPS, kan du søge om at få beløbet refunderet. Der er en 30 dages frist for refusion.
Titel: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
E-mail: sps@stukuvm.dk
Telefon: +45 3587 8586
Telefontid:
Tirsdag og torsdag kl. 9 -12