SPS-kontoret har afholdt en række webinarer, hvor alle de relevante sagsgange i SPSA er blevet gennemgået. Nu sender vi en mail med link til webinaret ud til alle institutioner, så alle der er interesseret i at vide mere om SPSA, får mulighed for at se webinaret.
På webinaret blev det blandt andet gennemgået, hvordan du opretter en ansøgning, bestiller bevilget SPS hos en leverandør, samt opretter og frigiver refusionsanmodninger.
Vi sender en mail med link til webinaret til institutionens hovedpostkasse. Kontakt gerne den medarbejder på uddannelsesstedet, som er ansvarlig for hovedpostkassen, så du kan få tilsendt mailen.
Hvis din institution ikke har fået tilsendt mailen, kan du sende en mail til SPS-kontoret. Så sørger vi for, at du får tilsendt linket til webinaret.
Titel: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
E-mail: sps@stukuvm.dk
Telefon: +45 3587 8586
Telefontid:
Tirsdag og torsdag kl. 9 -12