Telefontiden til teknisk support til SPSA og SPS er ændret resten af året.
Resten af 2023 kan du komme i kontakt med os på følgende tidspunkter:
Hvis du oplever tekniske udfordringer i SPSA, kan du også oprette en skriftlig supportsag ved STIL. Det er vigtigt, at din henvendelse indeholder SPS-id, ansøgnings-ID og et screen dump fra SPSA. Du vil herefter modtage svar hurtigst muligt.
Her kan du oprette en skriftlig supportsag vedr. SPSA (jira.stil.dk)
Telefon: 3587 8586
Når du taster 1, bliver du stillet videre til den tekniske support til SPSA.
Telefontid:
Mandag-fredag: Kl. 10-14
Opret supportsag: Supportsag vedr. SPSA (jira.stil.dk)
Se driftsstatus: Driftsstatus på SPSA (stil.dk)
Telefon: 3587 8586
Når du taster 2, bliver du stillet videre til Kontor for Specialpædagogisk Støtte.
Telefontid:
Mandag-fredag: Kl. 10-12
Mail: sps@stukuvm.dk