Første store opdatering af SPSA

SPSA er løbende blevet opdateret for at rette op på uhensigtsmæssigheder. Den 27. november 2023 er SPSA 1.1 gået i luften. Der er tale om den første større opdatering af systemet.  

Siden vi tog SPSA i brug den 23. oktober 2023, har vi løbende rettet op på mindre uhensigtsmæssigheder i systemet.

Med SPSA 1.1 introducerer vi nu en større række af funktioner, som bidrager til bedre arbejdsgange, når I bruger systemet. 

Som medarbejder på en uddannelsesinstitution kan du bl.a. forvente følgende: 

  • Du kan på elevdetaljesiden se, hvilke produkter eleven eller den studerende har fået bevilliget.
  • Du kan under 'bestilling' på elevens eller den studerendes ansøgningsdetaljeside se eventuel leverandør.
  • På ansøgningsdetaljesiden kan du se korrekt 'bevilliget beløb'.
  • Du kan se ansøgnings-ID på detaljesiderne.
  • Du kan komme direkte fra ansøgningsdetaljesiden til refusionsdetaljesiden ved at markere bestillingen og trykke 'søg refusion'. 

Der vil forsat løbende blive rettet op på uhensigtsmæssigheder i SPSA. 

 

Kontakt

  • Kontoret for Specialpædagogisk Støtte

    Titel: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet

    Telefon: +45 3587 8586

    Telefontid: Tirsdag og torsdag kl. 9 -12

     

    Teknisk support til SPSA

    Styrelsen for It og Læring

    Opret supportsag

    +45 3587 8586

    Telefontid: Tirsdag og torsdag kl. 9 -12