Støtte leveret af uddannelsesstedet får status ”i gang” i SPSA

SPSA har fået ny funktionalitet. Fremadrettet får støtte, som uddannelsesstedet selv leverer, automatisk status ”i gang” ved bevilling. Et eksempel på støtte, som uddannelsesstedet ofte selv leverer, er studiestøttetimer eller faglige støttetimer.

Der har været problemer med at registrere støtte som ”bestilt” i SPSA, hvis ansøgningen har været oprettet i SPS2005, og støtten skal leveres af uddannelsesstedet selv. Det har givet udfordringer med at søge refusion for støtten. Denne problematik er nu løst, og status på støtten er ændret til ”i gang” i SPSA. 

Vi opfordrer dig, der har oplevet udfordringer med refusion i SPSA, til at forsøge igen. 

Fremadrettet vil støtte, som ikke skal videre til en leverandør, automatisk blive registreret som ”i gang” i SPSA, når vi bevilliger støtten. Du skal derfor ikke længere registrere støtte, som uddannelsesstedet selv leverer, som ”bestilt”.

Kontakt

  • Kontoret for Specialpædagogisk Støtte

    Titel: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet

    Telefon: +45 3587 8586

    Telefontid: Tirsdag og torsdag kl. 9 -12

     

    Teknisk support til SPSA

    Styrelsen for It og Læring

    Opret supportsag

    +45 3587 8586

    Telefontid: Tirsdag og torsdag kl. 9 -12