Telefontid til teknisk support til SPSA i uge 46 og 47

Du kan få telefonisk support til SPSA fra kl. 10-14 i uge 46 og 47. Du har også mulighed for at oprette en skriftlig supportsag.

Hvis du oplever tekniske udfordringer i SPSA, kan du også oprette en skriftlig supportsag. Du opretter en skriftlig supportsag ved at klikke på linket STIL’s Support (jira.stil.dk), hvorefter du udfylder felterne og klikker ”Opret”. Det er vigtigt, at din henvendelse indeholder SPS-id, ansøgnings-ID og et screen dump fra SPSA. Du vil herefter modtage svar hurtigst muligt. 

For generelle spørgsmål til SPS er telefontiderne uændret. 

Teknisk support til SPSA i uge 46 og 47

Telefon: 3587 8586
Når du taster 1, bliver du stillet videre til den tekniske support til SPSA.

Telefontid:
Mandag-fredag: Kl. 10-14

Opret supportsag: Supportsag vedr. SPSA (jira.stil.dk)

Se driftsstatus: Driftsstatus på SPSA (stil.dk)

Kontakt