STIL har nu rettet alle kendte fejl i forhold til genbestilling. Hvis du tidligere har haft problemer med at genbestille, opfordrer vi til, at du prøver igen. Når du genbestiller støtte, får elever og studerende en bevilling med det samme og springer sagsbehandlingstiden over.
STIL har nu rettet alle kendte fejl i forhold til genbestilling i SPSA. Hvis du tidligere har haft problemer med at genbestille, skal du prøve igen. Det gælder også, selv om du har oprettet nye ansøgninger om støtten. Når du genbestiller støtten i SPSA, får eleven eller den studerende en bevilling med det samme, og skal ikke vente på, at vi behandler ansøgningen.
Vi har lavet en guide, som du kan følge, når du skal genbestille i SPSA.
Følg vores guide til genbestilling i SPSA (spsu.dk)
Hvis du fortsat oplever problemer med at genbestille, selvom du har fulgt vejledningen, er det vigtigt, at du opretter en skriftlig supportsag ved STIL. STIL prioriterer de supportsager, der vedrører genbestilling, så du hurtigt kan komme videre med at genbestille støtte. Du skal ikke oprette nye ansøgninger.
Det er vigtigt, at din supportsag indeholder SPS-ID, ansøgnings-ID og et screen dump fra SPSA.
Her kan du oprette en skriftlig supportsag vedr. SPSA (jira.stil.dk)
Titel: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
E-mail: sps@stukuvm.dk
Telefon: +45 3587 8586
Telefontid: Tirsdag og torsdag kl. 9 -12
Teknisk support til SPSA
Styrelsen for It og Læring
+45 3587 8586
Telefontid: Tirsdag og torsdag kl. 9 -12