Vi har den 7. december foretaget en mindre opdatering af SPSA. Med opdateringen introducerer vi bl.a. en ny oversigt over ansøgninger, som kan hjælpe dig, når du skal genbestille støtte til en elev eller studerende.
Hvis en elev eller en studerende er bevilliget støtte og fortsat har behov for støtten i det kommende halvår, skal du så vidt muligt genbestille den relevante støtte i SPSA. Du skal genbestille støtten i de tilfælde, hvor støtten bevilges pr. halvår.
Det er kun muligt at genbestille støtte, hvis vi i STUK har sat støtten op til genbestilling. Genbestilling foregår altid fra den oprindelige ansøgning, det vil sige den ansøgning, som støtten oprindeligt blev sat op til genbestilling på.
Med den nye opdatering i SPSA bliver det nemmere for dig at finde og få overblik over de ansøgninger, som du kan genbestille fra.
Når du opretter en ansøgning i SPSA, skal du være opmærksom på, at det er os i STUK, der tager stilling til, om støtten kan genbestilles. Du skal som SPS-ansvarlig derfor ikke forholde dig til, om støtten skal kunne genbestilles fremadrettet.
Det fremgår af afgørelsen, om vi har sat et produkt til genbestilling eller ej.
Titel: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
E-mail: sps@stukuvm.dk
Telefon: +45 3587 8586
Telefontid: Tirsdag og torsdag kl. 9 -12
Teknisk support til SPSA
Styrelsen for It og Læring
+45 3587 8586
Telefontid: Tirsdag og torsdag kl. 9 -12