Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) inviterer relevante markedsaktører til markedsdialog vedrørende et forestående udbud om levering af test, afklaring, instruktion og studiestøttetimer til ordblinde på videregående uddannelser. Udbuddet forventes offentliggjort i sidste kvartal af 2022.
Formålet med ydelserne i rammeaftalen er, at
Målgruppen for rammeaftalen er studerende med ordblindhed, men nogle af ydelserne vil også i et vist omfang skulle leveres til studerende med andre funktionsnedsættelser.
Rammeaftalen er opdelt regionsvis i 12 delaftaler. Der er 6 delaftaler for korte og mellemlange videregående uddannelser og 6 delaftaler for lange videregående uddannelser. Bornholm er adskilt fra Region Hovedstaden med egne delaftaler.
Formålet med markedsdialogen er todelt. Dels at undersøge antallet af potentielle tilbudsgivere, som kunne være interesseret i at afgive tilbud. Dels at få besvaret spørgsmål vedrørende rammeaftalens ydelser.
STUK har i den forbindelse udarbejdet en skriftlig markedsdialog, som giver potentielle tilbudsgivere mulighed for at forholde sig til den Rammeaftale, som vil blive udbudt. I markedsdialogen kan man angive hvilke delaftaler, den enkelte virksomhed ville være interesseret i at afgive tilbud på, og begrunde valget. Ligeledes fremgår spørgsmål vedrørende anvendelse af underleverandører og priser.
Markedsdialogen kan tilgås på ted.europa.eu
STUK beder interesserede markedsaktører om at udfylde og sende besvarelsen af skema 1 og 2 til SPSJURA@stukuvm.dk senest fredag den 26. august 2022. I bedes navngive mailen ’Markedsdialog – Att. MP’.
Titel: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
E-mail: spsjura@stukuvm.dk