Husk opsætning til modtagelse af post i den nye Digital Post-løsning

I forbindelse med overgangen til NgDP (Næste generation Digital Post) skal skolen opsætte et modtagersystem i skolens Digital Post-løsning.

Et modtagersystem er nødvendigt for, at skolen kan modtage Digital Post fra myndigheder og virksomheder.

Faktura fra styrelsens leverandører

I forbindelse med levering af hjælpemidler fra Atea, og andre af styrelsens leverandører, bliver der sendt en faktura til skolen. Hvis skolen ikke har et EAN-nr. kan fakturaen sendes til skolen via Digital Post. Det kræver dog, at skolen er tilsluttet den nye Digital Post-løsning og har opsat et modtagersystem.

Digital Post support

Hvis du har brug for hjælp eller spørgsmål til Digital Post, kan du kontakte Digital Post support på telefon 3398 0038.

Læs mere om administration af Digital Post og modtagersystem på virk.dk

Kontakt

  • Kontoret for Specialpædagogisk Støtte

    Titel: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet

    Telefon: +45 3587 8586

    Telefontid:
    Tirsdag og torsdag kl. 9 -12