Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) inviterer relevante markedsaktører til markedsdialog vedrørende et forestående udbud om levering af personlig hjælp.
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet planlægger at offentliggøre udbud om levering af personlig hjælp inden udgangen af 2021.
Leverandøren skal kunne levere personlige hjælpere til at varetage følgende ydelser:
Rammeaftalen er opdelt i 6 delaftaler.
Formålet med denne markedsdialog er todelt. Dels at undersøge antallet af potentielle tilbudsgivere, herunder, hvem der kunne være interesseret i at afgive tilbud. Dels at få besvaret spørgsmål vedrørende indhold og opdeling af rammeaftalens ydelser i flere delaftaler.
STUK har i den forbindelse udarbejdet et dokument, som giver potentielle tilbudsgivere mulighed for at forholde sig til den rammeaftale, som vil blive udbudt. I dokumentet kan man angive hvilke delaftaler, den enkelte virksomhed ville være interesseret i at afgive tilbud på, og begrunde dette valg. Ligeledes fremgår der spørgsmål vedrørende anvendelse af underleverandører, priser samt rekruttering.
Du kan finde et link til markedsdialogen på uvm.dk
STUK beder interesserede markedsaktører om at udfylde og sende besvarelsen af markedsdialogen til spsjura@stukuvm.dk senest mandag den 11. oktober 2021 kl. 23:59. I bedes navngive mailen: ’Markedsdialog – Att. Michelle Pedersen’.
Når markedsdialogen er afsluttet, offentliggør STUK et notat, hvor de samlede resultater fra markedsdialogen fremgår. Notatet vil være i anonymiseret form, så det ikke vil være muligt at henføre bestemte svar til bestemte deltagere. Angivne priser vil ikke blive offentliggjort. Notatet vil blive offentliggjort på uvm.dk og spsu.dk.
I tilfælde af spørgsmål til markedsdialogen kan jurist Michelle Pedersen kontaktes via spsjura@stukuvm.dk.
Titel: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet