Invitation til markedsdialog vedrørende indkøb af kompenserende software

Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) inviterer relevante markedsaktører til markedsdialog vedrørende indkøb af kompenserende software.

STUK administrerer en række specialpædagogiske støtteordninger (SPS-ordninger), der skal give støttemodtagere med fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse mulighed for at deltage i skolegang og uddannelse på lige fod med andre på frie grund- og kostskoler, forberedende grunduddannelser (FGU), ungdomsuddannelser, almene og erhvervsrettede voksen- og efteruddannelser (VEU) samt videregående uddannelser.

STUK varetager i denne forbindelse indkøb af kompenserende software til brug herfor, og STUK har derfor iværksat en markedshøring med relevante markedsaktører som led i forberedelse af udbuddet vedrørende indkøb af kompenserende software.

Man kan læse nærmere om markedshøringen i følgende dokumenter:

  • Spørgeramme til markedsdialog

    • Bilag 1: Baggrundsnotat
    • Bilag 2: Udkast til kravspecifikation
    • Bilag 3: Udkast til prisbilag

Du kan finde et link til markedsdialogen på uvm.dk

Relevante markedsaktører bedes fremsende skriftlige besvarelser på de spørgsmål, som fremgår af Spørgeramme til markedsdialog. De skriftlige besvarelser skal fremsendes via e-mail til spsjura@stukuvm.dk, og skal være modtaget af STUK senest mandag den 11. oktober 2021.

STUK inviterer samtidig relevante markedsaktører til at deltage i en opfølgende mundtlig dialog med henblik på at drøfte den pågældende markedsaktørs skriftlige besvarelse. Der er mulighed for at deltage i den mundtlige dialog fysisk eller digitalt på følgende tidspunkter:

  • Onsdag d. 13. oktober 2021, kl. 12-13.30
  • Onsdag d. 13. oktober 2021, kl. 14-15.30
  • Fredag d. 15. oktober 2021, kl. 09-10.30
  • Fredag d. 15. oktober 2021, kl. 11-12.30

Relevante markedsaktører bedes tilmelde sig den mundtlige dialog ved at sende en e-mail til Krestine Meinert Vedel, Krestine.Meinert.Vedel@stukuvm.dk, senest torsdag d. 7. oktober 2021.

Det skal i mailen angives på hvilke af ovennævnte tidspunkter, I har mulighed for at deltage i den mundtlige dialog (angiv gerne mere end ét tidspunkt), hvilke personer, der forventes at deltage i dialogen, samt om mødet ønskes afholdt fysisk på Holmens Kanal 22, 1060 København K eller digitalt via Skype. STUK vil meddele det tildelte mødetidspunkt fredag d. 8. oktober 2021.

Eventuelle spørgsmål til markedshøringen bedes stilet til spsjura@stukuvm.dk.

STUK forbeholder sig retten til at anvende enhver information, som STUK kommer i besiddelse af ved gennemførelse af markedshøringen, i forbindelse med STUK’s forberedelse af udbuddet. Såfremt der afgives fortrolige oplysninger i forbindelse med markedshøringen, anmodes markedsaktørerne om udtrykkeligt at anføre dette.  

Kontakt

  • Kontoret for Specialpædagogisk Støtte

    Titel: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet

    sps@stukuvm.dk

    +45 3587 8586

    Telefontid: Tirsdag og torsdag kl. 9 -12