Resultater fra markedsdialogen i forbindelse med udbud af rammeaftale om levering af sekretærbistand, praktisk hjælp, støtteperson og studiementor

Her kan du finde resultaterne af markedsundersøgelsen.

Baggrund og formål

Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) gennemfører i 2021/2022 udbud af rammeaftale om levering af sekretærbistand, praktisk hjælp, støtteperson og studiementor. STUK valgte i den forbindelse at afholde en markedsdialog i oktober 2021, hvor relevante markedsaktører kunne deltage.

Opsamling på spørgsmål vedrørende interesse for de enkelte delaftaler

STUK har i markedsdialogen beskrevet 6 delaftaler og de ydelser, der indgår i de enkelte delaftaler. I markedsdialogen fremgik et spørgsmål om hvorvidt, der var interesse hos de deltagende parter til at byde ind på hver enkelt delaftale. Alle parterne havde interesse i at byde ind på alle delaftalerne.

Opsamling på spørgsmål vedrørende anvendelse af underleverandører

STUK har i markedsdialogen spurgt, om parterne er interesserede i at anvende underleverandører, for at kunne afgive tilbud på udbuddets delaftaler. Parterne har svaret, at udbudsmaterialets endelige udformning vil have betydning for, om de er interesserede i at anvende underleverandører. Endvidere kan kommunernes BPA-ordninger også få en betydning ved anvendelse af underleverandører. 

Opsamling på spørgsmål vedrørende rekruttering af studiementorer

STUK angav i markedsdialogen et forslag til de kvalifikationskrav en studiementor skal opfylde. STUK spurgte i markedsdialogen, om de angivne kvalifikationskrav var hensigtsmæssige. Parterne angav, at kvalifikationskravene til dels var hensigtsmæssige, men foreslog, at kravene blev lempet, så det ville være lettere at rekruttere studiementorer.

Kontakt

  • Juridiske henvendelser - SPS

    Titel: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet