Refusionsfrist for 2021-bevillinger

Fristen for at søge om refusion for bevillinger fra 2021 er den 20. januar 2022.

Vi opfordrer til, at du senest torsdag den 20. januar 2022, søger om refusion for de bevillinger, der vedrører 2021.

Hvad gør jeg, hvis jeg modtager en faktura vedrørende 2021, efter den 20. januar 2022?

Du kan stadigvæk nå at søge om refusion. Før du gør det, skal vi ændre perioden på den bevilling, der vedrører 2021.

For at kunne ændre bevillingen, har vi brug for disse oplysninger:

  • Navn og CPR-nr. på eleven eller den studerende
  • Ansøgningsnummer og løbenummer (linjenummer) på bevillingen

Du skal sende oplysningerne pr. mail til sps@stukuvm.dk.

Læs mere om refusion af udgifter på spsu.dk

Læs trin-for-trin vejledning til, hvordan du opretter og frigiver en refusionsanmodning (pdf)

Se videovejledning til, hvordan du opretter og frigiver en refusionsanmodning (video)

Kontakt

  • Kontoret for Specialpædagogisk Støtte

    Titel: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet

    sps@stukuvm.dk

    +45 3587 8586

    Telefontid: Tirsdag og torsdag kl. 9 -12