Fortsat problem med oplæsning i IntoWords på Mac

Elever, der har fået bevilget programpakke til Mac med Intowords, kan opleve problemer med oplæsning i programmet, når de har opdateret styresystemet på Mac

Du kan læse om problemerne i nyheden fra den 9. april 2019.

Se nyheden her (link)

For at løse problemet her og nu vil Vitec MV, som leverer Intowords, tilbyde de berørte elever Intwords Cloud (en netbaseret version) version frem til 1. juli 2019.

For at få aktiveret Intowords Cloud skal skolen udfylde det skema, du finder link til nedenfor med elevernes navne.

Du skal sende skemaet til support@mv-nordic.dk med angivelse af institutionsnavn og oplyse, at der er tale om SPS-brugere. 

Kontakt Vitec MV support, hvis du har spørgsmål om problematikken.

Link til skema

Kontakt

  • Kontoret for Specialpædagogisk Støtte

    Titel: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet

    sps@stukuvm.dk

    +45 3587 8586

    Telefontid: Tirsdag og torsdag kl. 9 -12